Tingimused
Miinimumtasu - Aja arvestus
- Kolimisteenuse ja transporditeenuse miinimum tasuks on esimese tunni tasu, või vastavalt pakutud teenusele ja kokkuleppele
- Pärast esimest tundi arvestatakse aega veerand tunni täpsusega. Näiteks kui tööle kuluv aeg on 1 tund ja 6 min, siis ümardatakse 1 tunniks ja 15`ks minutiks.
- Arvestatakse iga alustatud veerand tunnist
Töö algus ja lõpp
- Tallinna piirkond
- Piirkonnad, kus ei lisandu sõiduaeg, et objektile ja tagasi jõuda: Kadriorg, Kristiine, Põhja-Tallinn, Mustamäe, Lasnamäe algus, Nõmme algus, Kesklinn.
- Kolimisel või mõne muu meie teenuse töö arvestus algab siis, kui töötaja/töömehed on jõudnud objektile.
- Lõppeb kui viimane ese on tõstetud objektile ja Kliendi poolt on allkirjastatud vastuvõtu, – üleandmise akt (saateleht)
- Ajaarvestus peale esimest tundi veerand tunnise täpsusega. Arvesse läheb iga alustatud veerand tundi.
- Väljaspool Tallinna (Harjumaa piirkond)
- Piirkonnad, kus lisatakse sõiduaeg, et objektile ja tagasi jõuda: Laagri, Pääsküla, Pirita, Tiskre, Harku, Lasnamäe lõpp, Viimsi vald, Kose, Harku vald, Rae vald, Saue vald, Maardu vald, Saku vald, Kiili vald, Jõelähtme vald ja kaugemad piirkonnad
- Üldajale lisandub ajatasu, et objektile jõuda pealelaadimisele ja pärast töö lõpu tagasi Tallinnasse baasi. Kehtib kui peale- ja mahalaadimis kohad on väljaspool Tallinna.
- Algus ja lõpp-punktiks on Mustamäe tee 6b, marsruuti ja aega arvestatakse vastavalt google.maps kaardi järgi
- Tööle lisandub peale- ja mahalaadimisaeg vastavalt teenuse hinnakirjale.
Kuidas toimub kolimine väljaspool Harjumaad?
- Väljaspool Tallinna (Harjumaa piirkond)
- Piirkonnad, kus lisatakse sõiduaeg, et objektile ja tagasi jõuda: Laagri, Pääsküla, Pirita, Tiskre, Harku, Lasnamäe lõpp, Viimsi vald, Kose, Harku vald, Rae vald, Saue vald, Maardu vald, Saku vald, Kiili vald, Jõelähtme vald ja kaugemad piirkonnad
- Üldajale lisandub ajatasu, et objektile jõuda pealelaadimisele ja pärast töö lõpu tagasi Tallinnasse baasi. Kehtib kui peale- ja mahalaadimis kohad on väljaspool Tallinna.
- Algus ja lõpp-punktiks on Mustamäe tee 6b, marsruuti ja aega arvestatakse vastavalt google.maps kaardi järgi
- Tööle lisandub peale- ja mahalaadimisaeg vastavalt teenuse hinnakirjale.
- Väljaspool Harjumaad
- Üldajale lisandub ajatasu või kilomeetritasu, et objektile jõuda pealelaadimisele ja pärast töö lõpu tagasi Tallinnasse baasi. Kehtib kui peale- ja mahalaadimis kohad on väljaspool Harjumaad.
- Algus ja lõpp-punktiks on Mustamäe tee 6b, marsruuti ja aega arvestatakse vastavalt google.maps kaardi järgi
- Tööle lisandub peale- ja mahalaadimisaeg vastavalt teenuse hinnakirjale.
- Ajaarvestus peale esimest tundi veerand tunnise täpsusega. Arvesse läheb iga alustatud veerand tundi.
Mis vahe on transpordi, - ja kolimisteenusel? Definitsioonid.
- Teenus “Transporditeenus, kaubavedu, kojuvedu, veoteenus“ – Autojuht koos transpordiga. Eeldab, et peale ja mahalaadimistööd on mõistlikus koguses, mida saab autojuht üksinda võtta ja ei ületa 15 min peale laadimist ja 15 min mahalaadimist. Eeldab, et kaup on kas estakaadi või kohe välisukse juures.
- Kui tellida “Transporditeenust” kolimistöö jaoks, siis autojuht aitab autot ladustada (kaubaruumi siseselt – õige ja mahukas paigutus ja kinnitus). Meie poolt transport, Kliendi poolt on aga peale- ja mahalaadimistööd.
- Töö spetsiifika: euroalused, mida saab roklaga peale ja mahalaadida. Käsitsi: ühikud, mis ei ületa 30 kg ja mõistlikus koguses. Kaup, mida saab kärudega autosse ladustada. Kaup, mida klient saab tõstukiga peale ja mahalaadida.
- Teenus “Kolimisteenus“ – Hõlmab kõiksugust tööd kus on tarvis füüsilist jõudu ehk “tassimist” kas koos transpordiga või ilma. Kolimisteenust saab rakendada kaubaveol, kui on vaja 1 või kahte meest, kus ajakulu on pikem ja tööressurss suurem, ehk Teiste sõnadega pikema töö jaoks
Teenuse töömaht ja selle kirjeldus
- Tellimuse esitamisel kirjeldage võimalikult täpselt töömahtu ja spetsiifikat. Näiteks on pikad koridorid, kitsad koridorid, keerdtrepid, kitsad trepid, korruste arve, lifti olemasolu, kas on vajadus platvormkärudes, on vajauds monteerimisteenusel, on vajadus pakkimisteenusel? Kui on keeruline maja üles leida, siis kirjeldage kuidas paremini uksele ette sõita jne.
- Töömahu määramine. Kirjeldage kolitavate asjade kogust. Näiteks kuni 30 kasti, kuni 20 kotte, 2 voodit (näiteks mainige kui soovite ise lahti monteerida), 2 kummutit, külmkapp, pesumasin, diivan kahekohaline ja madrats mida peab kiletama jne
- Kui kirjeldatud töömahu suurus kõvasti erineb esitatavast eelinfost, siis kolijatel on õigus kas tellimusest loobuda või osaliselt täita, pakkudes eelnevalt alternatiivse aja töö lõpetamiseks. NB! Kui meeskonnal on 4-5 tellimust päevas, ja kui igal objektil on töömaht suurem eelnevalt antud infost, siis kogu päevaplaan läheb viltu ja igal pool toimub hilinemine, mis võib rikkuda Klientide päevaplaane. Kõige hullem, et mõned Kliendid võivad jääda ilma teenust. Palun pöörake suurt tähelepanu töömahu kirjeldamisel.
- Töömahu muutmine, suurenemine – mitte hiljem kui 24h enne kokkulepitud kuupäeva ja aja kolimisel või transporditeenusel.
Kolimisteenused nädalavahetustel ja õhtune aeg
- Töötamise kellaajad / tavatariif – vastavalt hinnakirjale:
- E-R: 08:00 kuni 18:00
L: 10:00 kuni 18:00
P: 12:00 kuni 18:00
Erandjuhtudel: kokkuleppel - Tavatariif rakendub kuni teenus lõppeb hiljemalt kell 18:00.
- Töötame ka nädalavahetustel ja õhtusel ajal eelneval kokkuleppel.
- E-R: 08:00 kuni 18:00
- Millal rakendub eritariif?
- Õhtune aeg. Õhtune aeg algab alates kella 18:00 või kui on lepitud teistmoodi.
- Töötamine esmaspäevast pühapäevani kuni kella 18:00 on tavatariif vastavalt hinnakirjale (rakendub kuni kella 20:00 juhul kui kolimine oli alustatud hiljemalt enne 16:00 ehk pikemate “teenuste” puhul).
- Kolimised, mille algus on alates 17:30 / 18:00 kuni 23:00 lisandub alg tunni hinnale 15% töötunni summast kui hilisõhtune aeg. Alates 23:00 lisandub 30% alg töötunni summast, kui öine aeg.
- Näiteks kui kolimine oli alustatud tööpäeva sees (kaubik 14m3 ja kaks kolijat – 54 eur töötund) kell 14:00 ja lõppes kell 01:00 öösel, siis arvestus on järgmine:
- 14:00-18:00 on töötunni tariif 54 eur, peale 18:00 kuni 23:00 lisandub 15% töötunnile ehk 62.10 eur töötund) ja alates 23:00 kuni 01:00 lisandub 30% alg töötunni summast, ehk 70.20 eur
- 14:00 kuni 18:00. Kokku 4h x 54 eur
- 18:00 kuni 23:00. Kokku 5h x 621.00 eur
- 23:00 kuni 01:00. Kokku 2h x 70.20 eur
- 14:00-18:00 on töötunni tariif 54 eur, peale 18:00 kuni 23:00 lisandub 15% töötunnile ehk 62.10 eur töötund) ja alates 23:00 kuni 01:00 lisandub 30% alg töötunni summast, ehk 70.20 eur
Tasumine ja maksetähtaeg
- Eraisikutele – kohe peale töö lõpu sularahas saatelehe alusel.
- Firmadele – kas sularahas peale töö lõpu saatelehe alusel või ülekandega. Ülekandega maksmisel on arve maksetähtaeg 1 kalendripäev peale arve väljastamist. Arve väljastatakse kas samal päeval, mil osutati teenust või järgmisel.
- Juhul, kui Klient soovib arvet Tema poolt palutud ettevõte nimele ja Klient ei ole selle ettevõte juhatuse liige, siis Kliendi poolt on vaja:
- Allkirjastatud volikiri ettevõte poolt – ettevõte volitab Klienti ettevõtte nimel allkirja anda ja ettevõtet esindama.
- Allkirjastatud garantiikiri ettevõte poolt – ettevõte garanteerib teenuse eest tasumist.
- Koostööpartneritele ja lepingulistele Klientidele kokkuleppel. Koostööpartnerid ja lepingulised Kliendid – Kliendid kes kasutavad meie teenust vähemalt 2-3 korda nädalas.
Pakkimisteenus, kolimiseelne pakkimine
- Kolitav – transporditav vara peab enne kolimis- või transportimisteenust olema korralikult pakendatud kas meie või Kliendi poolt, vajadusel.
- Kui kolitav vara ei ole eelnevalt pakendatud, teostame meie pakkimisteenust vastavalt pakkematerjali hinnakirjale ja kulutatud tööajale. Kui Klient loobub pakkimisest, kolimisettevõte ei vastuta asjade purunemise, määrdumise või mõne muu kriimustuse või defekti eest.
- Asjade pakkimiseks peab Klient teavitama eelnevalt, et meeskond saaks kaasa võtta vajaliku pakkematerjali.
- Kolitav vara peab olema pakitud nii, et see mõistliku käsitlemise ning transpordi käigus ei puruneks. Juhul kui on Kliendipoolne pakkimine.
Kuidas esitada päringut või tellimust?
- Kolimisteenuse tellimuse esitamine toimub ainult e-maili kaudu.
- Telefoni teel tehtud broneeringutele palume teha kinnituse e-mailile. Vastasel juhul telefoni teel esitatud tellimust ei peeta aktsepteerituks.
- Telefoni teel tellimusi ei võeta vastu, telefoni teel ainult üldinformatsioon ja konsultatsioon “teenuse” kohta.
- Tellimuse esitamisel:
- Valige kolimiseks soovitud päev, või sobivate päevade vahemik.
- Valige sobiv kolimisaeg, või ajavahemik.
- Sisestage täpne aadress (maja number, korteri number, linn), peale- ja maha laadimis kohas.
- Missugune on korrus, kas on lifti olemasolu, kas trepikojad on kitsad või laiad?
- Kas soovite pakkimisteenust?
- Kas on vajalik mööbli lahti ja kokku monteerimine
- Võimalik täpne kirjeldus, mida ja kui palju on vaja kolida (mitu kolimiskasti, mitu koti, mitu mööbliesemet jne)
- Mööbli ja gabariitsete asjade mõõdud?
- Valige mitu kolimisspetsialisti soovite. 1 kolimisspetsialisti tellimisel arvestage, et keegi peab aitama. 1 kolimisspetsialisti tellimisel peab töömaht olema mõistal määral.
- Kas soovite meiega kaasas sõita?
- Kui Teate, et ligipääs on keeruline Teie maja juurde, siis andke kindlasti märku. Kolijad saavad kiiremini Teieni jõuda.
- Kolimisel kindlasti organiseerige parkimiskoht, võite üks päev ette trepikoja ukse ette kirja jätta ja paluda, et kolimise päeval, kindlal kellaajal, oleks parkimiskoht vaba. Inimesed on mõistlikud, saavad sellest aru. Võib juhtuda nii, tihti juhtub nii, et pole parkimiskohta, tee on kitsas, autot peab parkima eemale, mis omakorda pikendab kolimisaega ja Teie rahalist ressurssi kulu.
- Võimalikult põhjalikumalt kirjeldades töö ülesannet, saate objektiivse vastuse ajakulu ja hinna kohta. Samuti hoiate meie ja Teie aega. Tänud = )
Kui pikalt peaksite kolimisest ette teatama?
- Suuremad kolimised. Soovitav ette teatada oma kolimisest 1 kuni 2 nädalat ette, sellega me garanteerime kolimise kättesaadavuse Teie poolt valitud päeval ja ajal.
- Väiksemad kolimised. Soovitav ette teatada 3 kuni 5 päeva ette.
- Nädalavahetused on alati eelnevalt broneeritud, kuna nädalavahetused on kõige sobivam aeg Klientidele. Soovitame eelnevalt broneerida.
- Kuu lõpp on alati ülekoormatud, Klientidel lõppevad rendi lepingud, seetõttu kui soovite kolida kuu lõpus, soovitame eelnevalt broneerida kolimise päeva ja kellaaja.
Mis on kolimisteenuse hinna sees?
- Kolimisteenuse hinna sees, vastavalt teenusele, on vastav arv kolimisspetsialiste
- Lihtsama mööbli lahti/kokku monteerimine. Keerulisema mööbli kokkupanek eraldi tellimisel.
- Kolimisvahendid, tõsterihmad, kinnitusrihmad
- Pakkimine.
- Pakkimismaterjal lisatasu eest (mullikile, pakkimiskile, pappkastid)
- Peale ja maha tõstmine ükskõik mis korrusele
- Transpordivahend
- Käibemaks
- Kiirus
- Raskete ülesannete lahendamine
- Ettevaatlikkus ja tehniline taiplikkus
Teenuste broneerimine ja broneeringu tühistamine
- Broneeringu tühistamine on aktsepteeritav kuni 24 tundi enne “teenuse” kokkulepitud kuupäeva kellaajalist algust, juhul tellimus oli vastu võetud eelneva aja jooksul
- Juhul, kui tellimus annulleeritakse Kliendi põhjuste pärast vähem kui 24 tundi enne “teenuse” kellaajalist algust soovitud kuupäeval, siis Klient on kohustuslik tasuma 1 tunni tasu vastavalt kokkulepitud tunnitöö tasule tehtud hinnapakkumises Kliendile läbi e-maili.
- Kui Kliendi päring on kinnitatud lühema aja jooksul ehk ca 24 tundi enne “teenuse” osutamist, siis tellimuse tühistamine on aktsepteeritav hiljemalt 8 tundi enne “teenuse” osutamist.
- Broneeringu tühistamine toimub ainult läbi e-maili kaudu: info@kojuvedu.ee
Kolimisteenus Eestist välismaale ja vastupidi
- Arvestatakse kilometraaži hind edasi-tagasi vastavalt valitud teenusele
- Kilometraaž arvestatakse www.google.maps.com kaardi järgi
- Hinnale lisandub peale ja mahalaadimisaeg vastavalt teenusel
- Lisanduvad laeva ooteajad, laevapiletid, ööbimised, kiirteede hinnad
Parkimine objektil, parkimiskoht
- Kolimisel muretsege palun parkimiskoht kolimisautole või luba, mis asuks hoonele võimalikult lähedal, vastasel juhul võtab kolimine palju aega, kuna sõidutee blokeerimine on keelatud.
- Parkimiskoha organiseerimine on Kliendi vastutus.
- Juhul kui peale- või mahalaadimise objektil on tasuline parkimine, siis teenusele lisandub parkimise summa parkimiskviitungi alusel.
Lisainformatsioon
- www.kojuvedu.ee lehel päringu täites Klient kinnitab ja nõustub kasutajatingimustega, mis on kajastatud sellel lehel.
- Kolimisteenuste tunnipõhised hinnad on sätestatud hinnakirjas. Hindadele on käibemaks juba juurde arvestatud . Üldjuhul tehakse igale kolimisele personaalne hinnapakkumine, kui ei ole kokkulepitud teisiti.
Kolimisel muretsege palun parkimiskoht kolimisautole või luba, mis asuks hoonele võimalikult lähedal, vastasel juhul võtab kolimine palju aega, kuna sõidutee blokeerimine on keelatud.
Kolitav vara peab olema tellija oma või tellija omab õigust kolitavat vara ühest kohast teise kolida
Kolimisettevõte ei ole vastutav vara päritolu üle ning ei sekku varade jagamise küsimustesse. Kolimismeeskond lähtub tellija soovist ning sellega võtab tellija vastutuse varasid ühest kohast teise kolida.
Kolitav vara peab mõistlike pingutuste piires mahtuma läbi uste ning muude kitsaste kohtade. Kolimisettevõte ei demonteeri maja- või korteri uksi, aknaid, seinu vms sellekohast eelnevat infot omamata.
- Peale töö lõpu Kliendile antakse teenuse üleandmis-vastuvõtmisakt, kus on kogu info pakutud teenuse kohta (algus, lõpp, tööaeg, kasutatud materjalide kogus ja hind. Teenuse kogusumma. Allkirjastamisega kinnitab Klient, et kolitav vara on kättetoimetatud ja pretensioonid puuduvad. Enne allkirjastamist palun veenduge, et Teie kolitava varaga on kõik korras.
- Kolitav vara peab olema pakitud nii, et see mõistliku käsitlemise ning transpordi käigus ei puruneks. Juhul kui on Kliendipoolne pakkimine.
- Kõik kolitav vara peab olema korralikult pakitud. Kui Klient loobub pakkimisest, ettevõte ei vastuta asjade purunemise, määrdumise või mõne muu kriimustuse või defekti eest.
Meiepoolne vastutus
Kolimisettevõte vastutab laadimise või transpordi käigus tellija varale või hoonele põhjustatud kahjude eest
Kolimisettevõte ei vastuta vara purunemise ja defekti eest, kui see oli Tellija poolt ebapiisavalt / valesti pakendatud / üldse pakendamata.
Kasutage meiepoolset pakkimisteenust. Meiepoolsel pakkimisteenusel garanteerime kolitava vara turvalisust defektide eest transportimise ja kolimise käigus.
Kolimisettevõte ei vastuta tagajärgede eest, mida Klient või teised kolimise ettevõttega mitteseotud isikud põhjustada võivad (näiteks klient ja kliendi sõbrad aitavad asju laadida), seejuures ei võta kolimisettevõte vastutust kolmandate isikute (kliendi sõprade, abiliste jt isikute) tegevuse üle. See hõlmab kõikvõimalikke materiaalseid kahjusid ning kõikvõimalikke kehavigastusi, mis tulenevad valedest töövõtetest.
Pretensiooni saab esitada ainult kirjalikult kontaktis oleva “e-maili” kaudu 3 kalendripäeva jooksul. Hilisemad pretensioonid ei võeta vastu. Võimalikud vaidlused ja arusaamatused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse olukord vastavalt Eestis kehtivale seadusandlusele.